czwartek, 5 kwietnia 2012

PROŚBA.

KOCHANE, JAKO, ZE OSTATNIO WYDARZYŁY SIĘ RÓŻNE DZIWNE AKCJE Z UDZIAŁEM CHŁOPCÓW PROSIŁABYM ROZSYŁAĆ TEN ODZEW, KTÓRY NAPISAŁAM Z TRZYLOŁ X :
http://www.twitlonger.com/show/gqmmsj
MIŁO BYŁOBY, GDYBY OGARNĘLI DUPĘ, A SZCZEGÓLNIE PAN TOMLINSON, KTÓRY WIDZĘ WARIUJE PRZY ELCE. TAK KOCHANIE, NADAL SPŁAWIAJ FANÓW, TO NA PEWNO DLA CIEBIE DOBRE.

Z TEGO WSZYSTKIEGO ODECHCIAŁO MI SIĘ PISAĆ. NIE WIEM KIEDY ROZDZIAŁ. ZACZĘŁAM, ALE NIE WIEM KIEDY SKOŃCZĘ.

Love. hate_that_world

26 komentarzy:

  1. ej mnie też wkurzył kiedy powiedział, że nie jest w pracy i nie da jej autografu czy tam sb z nią zdjęcia nie zrobi . ja rozumiem, że on też chce trochę prywatności ale tak nie powinien robić ponieważ fani on niego odejdą od niego i całego zespołu już zaczęłam się przekonywać do Elki ale nie wytrzymuje i nie nie otwarcie mówię: coraz mniej ją lubię! . Mam nadzieję, że szanowny pan Tomlinson ogarnie dupe i wróci do normalnego świata! brakuje mi tych starych chłopców . teraz są jak `wielkie gwiazdy` ja rozumiem, że mają dużo pracy i nadal ich kocham ale mam nadzieję, że wrócą TAMCI chłopcy z 1D . + dodaj następny rozdział i chce sex bo muszę odreagować było by miło gdyby pojawił się dziś! ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie ;x Ja zadaję sobie pytanie: Dlaczego jak Elki nie am to jest okej? Ona od początku wydawała mi się dziwna i jakaś taka nijaka ;/ A rozdziału chyba nie będzie, a sex dopiero w 24 rozdziale xd Wybaczcie xd

      Usuń
    2. wybaczamy! <3
      ale rozdział chcemy! ;-)
      wiesz chyba mamy trochę wspólnego! mnie też Elka wydawała się dziwna.. próbowałam ją zaakceptować bo myślałam, że jak Lou jest szczęśliwy to ok.. ale już nie, coraz bardziej wydaje mi się, że ona jest z nim tylko dla kasy i, żeby się wybić w karierze modelki -,- może się mylę, to tylko moje zdanie ale jak dla mnie jedyne realne wytłumaczenie.. no cóż może jestem inna i się nie znam. Poza tym właśnie kiedy nie ma Elki wszystko jest ok -,- ..
      i tak Cię kocham Lou <3 ( ale jak nie ogarniesz dupy to inaczej pogadamy. ) ;D

      Usuń
    3. Ona nie jest modelka, pracuje w sklepie z ubraniami Hollister. Tam na pracownice mówi sie floormodel czy jakoś tak.

      Usuń
    4. przepraszam! złe plotki. no ale to nie zmienai faktu, że kiedy jest z nią zachowuje się inaczej. ja jej nie hejtuje ale jest trochę dziwna..

      Usuń
    5. zgadzam sie z tobą nawet na zdj widac jak lou "ucieka"przed fotografami a ona sie zatrzymuje i dumnie podnosi ten swoj lep . nie lubie jej . mam nadzieje ze lou zrozumie i "kopnie ja w ten jej parszywy tylek" a mnie od samego poczatku wydawalo sie ze ona jest z nim dla slawy i pieniedzy

      Usuń
    6. albo filmik który nagrała fanka gdy spotkała Liama . Był z Dan i kiedy on dał tym dziewczyną autografy to ona się na niego obraziła. Myślicie, że z Elką jest inaczej? no raczej słabo.. -,-

      Usuń
    7. Ja Wam powiem tak.. Ja nie hejtuję jej ani nic. ja po prostu od początku jej nie lubiłam ;/ Wydawała mi się właśnie taka jakaś dziwna. Z biegiem czasu zauważyłam, że lansuje się na salonach. Choćby jeden filmik z MilkshakeCity.. Dziewczyny chciały do niej podbić, a ona głowa w drugą stronę i tylko czekała na Lou. On się uśmiechał itp, a ona z fochem. Ja naprawdę nie rozumiem jak ktoś może mi powiedzieć, ze nie jestem Directioner, bo nie lubię Elki. Ja jestem fanką 1D, a nie Elki. No sory, ale odpycha mnie strasznie. Choćbym się starała nie potrafię jej polubić ;/ Każdy zaczął się do niej podlizywać jak założyła TT. Ja napisałam, ze nie rozumiem tego, przecież jest tylko dziewczyną Louisa. Weźcie sobie w przykładzie ostatni filmik po KCA. Danielle i Jay normalnie wyszły z budynku i olały kamery, a ona uśmiecha się, macha bo ją kamerują. Ona chce się wylansować jak nic. Jak dowiedziałam się, ze Lou kupił jej buty za 6000 funtów (?) to myślałam, że jebnę. No proszę Was.. miłość nie kosztuje. Ludzie mogą mnie wyzywać, ale ja od początku miałam co do niej złe przeczucia i teraz wychodzą skutki. Zmienia Louisa i jest zadowolona. Proszę Was.. dać autograf to chwila. Gdybym była dziewczyną któregoś z 1D (co nigdy się nie zdarzy) kazałabym mu follować więcej fanek, odpisywać częściej i na pewno dać autograf kiedy o to proszą. JA szczerze współczuję tej dziewczynie i łączę się z nią w bólu. Na pewno jest załamana ;/

      Usuń
    8. do ostatniego komentarza anonima, to nie było takie coś że się obraziła, tylko nie wykorzystuje tego że Liam jest sławny i po prostu trzyma się na uboczu .

      Usuń
    9. okej. Ja osobiście wolę Dan od Elki bo masz racje El chce się wylansować, Dan jest to nie potrzebne! ;) tyle . ale nie powinna tak robić bo było ewidentnie widać, że się obraziła bo jak chciał ją potem złapać za ręke to się odwróciła i szczeliła focha.

      Usuń
  2. dodaj dziś nowy rozdział proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O co dokładnie chodzi ? Czytałam gdzieś, że odmówił fance ;x i to chyba wtedy z Elką był ?;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak był z Elką i powiedział fance, że nie da jej autografu czy tam sobie z nią zdjęcia nie zrobi bo nie jest w pracy -,- El źle na niego wpływa!!

      Usuń
  4. możesz napisac mi po polsku?? ;/ bo nie kminie za bardzo wszystkiego.. I dodaj nowy rozdział :) wyżyj się w rozdziale :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumaczenie:
      Drogie One Direction.
      Kilka lat temu poznaliśmy pięciu miłych, utalentowanych, naturalnych chłopców mających jedno marzenie - śpiew. Myśleliśmy, że przyszli do x Factor, żeby spełnić marzenie, a nie znaleźć pracę. Ci chłopcy potrzebowali wsparcia i głosów, żeby dostać szansę. Brytyjskie i Irlandzkie dziewczyny głosowały. Chłopcy zdobyli dużo fanek na całym świecie, które nazywali "nasze dziewczynki". Teraz, kiedy ich kariera się rozwija i są sławni na całym świecie, nie potrzebują Europejskich fanek. Mają Amerykę, Australię. Więc co z małymi europejskimi państwami, które nadal czekają na #1DTour? Polska, Holandia, Belgia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Dania i wiele innych czekają. To smutne, ze jesteśmy na drugim planie. Kiedy Ci chłopcy przyjadą do naszych krajów zapytamy siebie: Czy powinnam poprosić ich o autograf, kiedy spotkam ich nie na koncercie czy na spotkaniu z fanami? Nie będą w pracy. Powinnyśmy się bać o to? To nie jest tak, że chcemy ich tylko dla siebie. Martwimy się, kiedy widzimy ich zmęczone twarze. To wszystko ich zmienia. My, Directioners, naprawdę chcemy, żeby nasi chłopcy ze schodów wrócili. Naprawdę tęsknimy za pierwszymi, prawdziwymi Video Diaries. Nadal uśmiechamy się słychać "No! Jimmi ptotested!" albo "I like girls who eat carrots.". Tęsknimy za chłopcami, którzy byli szczęśliwi, pozytywni i uśmiechali się cały czas. Wtedy spotkania z fanami były przyjemnością, a nie pracą. To smutne widzieć jak zmieniają się w maszynki do zarabiania pieniędzy.
      "Nothing's fine. I'm torn..."

      Usuń
  5. Dokładnie . Jak usłyszałam że odmówił tej fance to aż się we mnie zagotowało . To nie musiało być miłe... Kiedyś był inny! Kiedyś wszyscy byli inni . A teraz co? Zachowują się jak jakieś wielkie gwiazdy . Chce żeby wróciło nasze dawne ukochane 1D . Chce żeby wróciła ta piątka chłopców w których zakochałam się na zabój . <3 A Elka? Już się do niej zaczęłam przyzwyczajać . Ale przez nią nasz Tomlinson się zmienia . Totalnie się z Tobą zgadzam . ;o Dodaj dziś nowy prooooszę . <3 Dla nas! Dla fanów. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe co by zrobił gdyby się od niego odwrócili fani,poczuł by to samo co tamta directioners.
    Kocham całą rodzinę One Direction, ale bez przesady..
    nie można być chamskim, dla kogoś kto kocha ciebie i twoją muzykę..zresztą dla niego my i muzyka to teraz tylko "praca".. :(

    Smuuutno nam, życzę szybkiego powrotu do normalności Panie Tomilson. ;( ;( ;( -.-

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O co chodzi? Bo ja ostatnio nie śledziłam co się dzieje u naszych chłopców.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde -,- dziwnie się czuję,kiedy czytam,że mój idol się tak zachował. postawmy się na miejscu tej fanki. jak ona musiała się czuć po odepchnięciu osoby,którą na pewno bardzo ceniła i podziwiała -,- mam ogromną nadzieje,że Lou dostrzeże swój błąd i przeprosi fankę. ; D Tommo wierzymy,że sodówka ci do głowy nie uderzyła i że pozostaniesz takim uroczym chłopakiem jakim byłeś kiedyś. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jagbys mogła dodaj nowy rozdział jak najszybciej , twoje opowiadnie jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde. Jak sobie myślę, ze ta fanka mogła np. przelecieć kilka godzin w samolocie/autokarze czy gdzieś tam jeszcze marnując przy tym tonę pieniędzy, tylko po to, zeby zobaczyć Tomlinsona, to mi się źle robi. A Eleanor to mi się fałszywa wydaje. Dziwnym trafem zaczęła się spotykać z Louisem podczas kiedy kręcili teledysk do WMYB.

    xoxo. Ankol

    OdpowiedzUsuń
  11. ej no, to, co robi Tomlinson jest całkowicie bez sensu . po tym jak przeczytałam te komentarze u góry i czytając co inne dziewczyny sądzą o Elce i tych spotkaniach, to dopiero teraz zrozumiałam kilka rzeczy .
    co prawda dopiero teraz wiem o tym że odmówił fance < mój super zapłon > no i na serio się wkurzyłam . bez sesnu robi, jeśli tak dalej pujdzie, to ich fani < nie Directioner > chyba na serio się od nich odwrócą . ; o
    powinni się ogarnąć, bo to źle im robi . >.<

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram wszystkie komenty w 100 %!!!
    Ta El jest trochę dziwna !
    A , że z nich takie gwiazdki się robią , to już można byo zauważyć :/
    Tak właśnie , teraz to wygląda jakby robili to tylko dla kasy!
    Jak można powiedzieć fance 'Nie jestem w pracy' ?! No kurwa jak ?!
    Czyli dla nich to nie jest zabawa czy w ogóle sama radość , że mają tylu wspaniałych fanów <3, a gdyby nie fani , to w ogóle nie byli by takimi gwiazdami !
    -Kto kupuje bilety na ich koncerty ?
    -Kto kupuje sobie ich gadżety i płyty ?
    -Kto cały czas ich kocha po mimo , że jest wielu ludzi , którzy ich nienawidzą?!
    No kto ?! A on do fanki z takim tekstem wyjeżdża!
    Teraz to się serio wkurzyłam !
    Jak ta fanka się poczuła ?
    Ja to bym się chyba normalnie poryczała!
    Pozdrawiam .xx

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda mi tej fanki, która to usłyszała z ust swojego idola ;/
    tak się zastanawiam jaką by om dać za to ,,kare" i jedyne co mi przychodzi do głowy to to, żeby chociaż na kilka dni stracili sporo followingów* na tt.
    *obserwowanie na tt, ale nie wiem jak to się pisze xD

    OdpowiedzUsuń
  14. jak już mówiłam, przy czym zostanę przy swoim.
    ''ONA OWINĘŁA GO SOBIE WOKÓŁ PALCA I TERAZ ONA MA PATRZEĆ TYLKO NA NIĄ, BO ONA JEST TA IDEALNA PERFEKCYJNA. ''

    OdpowiedzUsuń