środa, 25 kwietnia 2012

Wstawka

Jako, iż pewna dziewczyna poprosiła mnie o umieszczenie tutaj tego, jak wyobrażam sobie bohaterki postanowiłam zrealizować jej prośbę :) Bo licznych poszukiwaniach dałam radę! Dziękuję Gosi (Margaret) za okazaną pomoc! Od razu mówię, że starałam się jak najbardziej przybliżyć Wam moją wizję, ale nie zawsze się da ;)
Więc jedziemy z tym koksem!

Jennifer*


Agatha


Margaret


Valentine**

* Jenni miała wyglądać jak dziewczyna z teledysku Ed'a, ale niestety nie znalazłam żadnych przyzwoitych zdjęć xD Macie w zamian śliczną Melanie Iglesias :D
** Aiami! Zapożyczyłam sobie od Ciebie tego gifa! Soooo sorry!

Teraz czytajcie uważnie! To, ze nie dodałam rozdziału nie oznacza, że o Was nie pamiętam. Po prostu testy i to wszystko... Same rozumiecie ;/ Obiecuję, że w weekend dodam na pewno! Nie krzyczcie na mnie, tak czasem jest :D Jutro test z angielskiego, ciekawe jak pójdzie :D
Love! Mrs. Tomlinson!

21 komentarzy:

  1. awwwwwwww. jestem śliczna! hahhaha :D

    Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre dupeczki z tych lasek! a na jutro życzę powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam próbne na więcej niż 50 % z Angielskiego. trzymam kciuki za Ciebie. <3 niech Tomlinson bd z tobą. ;D <3
    czekam na nn. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie <3 Czekam na nn . Powodzenia na testach . ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. . ;D hyhyhy .Valentine .;D idealnie pasuje do Zayna .;D Hahahahahaha . xd :*>
    To czekam do weekendu .;D No i napisz tam jak najlepiej :*.
    Powodzenia .;D hyhyhy Kciuki w ruch i Yeah . xd :*>
    ++ Buziaki :*. i kopa w dupe ode mnie na szczęście masz :*>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny są super, prawie takie jak sobie je wyobrażałam. Życzę powodzienia jutro i czekam na nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu Jen jest piękna! i wcale na ciebie nie będę wrzeszczeć ani nic bo cię rozumiem... Ja będę miała tak za rok... Boję się!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne *.*
    kocham twego bloga. :3 powodzenia na testach (wiem, późno, ale wyników jeszcze nie ma XD )
    Follow me on Twitter @Agu009_ :D
    Zapraszam do siebie up-all-night-x.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  9. i tak cię kocham :D xd Obama <3

    OdpowiedzUsuń
  10. niektóre osóbki wyobrażałam sobie troszke inaczej no ale cóz kazdy inaczej mysli i każdemu co innego odpowiada ale mimo tego,ze wyobrażałam sobie dziewczyny inaczej to bardzo podobaja mi sie twoje typy ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Inaczej sobie wyobrażałam dziewczyny, szczególnie Valentine. Ale te też fajne. Kiedy rozdział ? :) xx Zapraszam na mojego bloga - zayn-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No weź !
    Teraz to się czuję jak jakaś poczwara xD
    Wg mnie Agatha najładniejsza ;D
    Pozdrawiam .xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Cie<33 Dzieki ze zrealizowalas moja prosbe;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ejj, tak samo wyobrażałam sobie Valentine!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurdee.. jednym tchem przeczytałam wszystkie rozdziały.. czekam na kolejne i zapraszam do mnie

    http://male-marzenia1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czekamy na nn. <3
    http://moomeents.blogspot.com/
    zaglądniesz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są ładne !
    Ale brakuje Ruth .

    Paula. ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem nową czytelniczką tego bloga przeczytałam go w dwa dni 26 rozdziałów poświęciłam całe dwa dni ale opłacało się . ; *

    Magda <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdy czytałam twojego bloga (zabrzmi to głupio)to jarałam się strasznie, bo dziewczyna Styles'a ma tak samo na imię jak ja :D Fajny masz ten blog i wątki masz spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na mojego bloghttp://ichhassedichzuliebe.blogspot.de/a

    OdpowiedzUsuń