sobota, 26 maja 2012

Czas na reklamę.

Cóż...
Pisałam, że nie będzie następnego bloga, ale wpadłam na fajny (?) pomysł :D
Wzięła mnie wena taka, że zamiast pisać rozdziały tu, to piszę do przodu na mojego nowego bloga xD
Znajdziecie go pod linkiem: http://the-end-and-new-beginning.blogspot.com/
Jeśli chodzi o to, kiedy tutaj pojawi się kolejny rozdział to hm... nie mam pojęcia. Czekam na jakiś przypływ weny, ale im bliżej końca tym mniej chce mi się pisać. Trudno będzie mi się z nim rozstać xD
Jeśli chodzi o Rozdział 1 na New Beginning to powiem tyle.. Jak zobaczę zainteresowanie nowym blogiem to dodam ;)
Liczę, że będziecie ze mną na nowym blogu. Byłbym wdzięczna za Wasze wsparcie. Tutaj bardzo dużo razy mi pomogło. Byłabym jeszcze bardziej wdzięczna tym, którzy byli ze mną przez całe Last Wish i tego bloga, a zostaliby ze mną także przy New Beginning.
Więc..
Mój nowy blog to bardzo emocjonująca historia, która nie będzie przesycona scenami +18, tak w zasadzie to chyba będzie tylko jedna o.O Po prostu nie chodzi tu o sex, a o miłość, która jak się okaże może nas dopaść w najmniej spodziewanym momencie. Nie zdradzam z kim będzie w roli głównej, sami się przekonacie :) Cóż, do zobaczenia :)
Love Ya! Dee Tommo!

12 komentarzy:

  1. Last Wish , przeczytałam , jak się skończyło , ale ten czytam od początku ! :)
    Oczywiście będę na Twoim nowym blogu , bo piszesz świetnie ! : D
    Pozdrawiam .xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! tak samo miałam... zaczęłam czytać Last Wish jak dodawany był ostatni rozdział, na tym blogu jestem od początku!! :) i na nowym również będę! :D
      :*
      Kasia!!

      Usuń
  2. Last Wish od 1 rozdziału, to tak samo i następne również <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście będę na Twoim nowym blogu , bo piszesz świetnie ! : D
    Hmm a Last Wish to pod koniec zaczęłam czytać, a tu jestem od początku, ale rzadko kom. wybacz ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham to jak piszesz, będę chyba z tobą na każdym blogu na jakim będziesz. chociaż mogłabyś tą historię jakoś skończyć, bo jest mega genialna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ,
    Wiesz, Kochamy Cięę <3. :*
    Więc na pewno będziemy czytaać <3. :**> xd

    x.x.Eliza:**. xd

    OdpowiedzUsuń
  6. "Po prostu nie chodzi tu o sex, a o miłość, która jak się okaże może nas dopaść w najmniej spodziewanym momencie." - wzruszyłam się. :'c ;D. Last Wish....Jak przeczytałam ostatni rozdział to rozryczałam się przed lapkiem. Po prosutu nie mogłam powstrzymać łez. To było takie piękne....;** Ten blog jest też meeega ! I następny też będzie ! <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę Cię skończ te książkę ! : )
    kocham Cię ..
    zrób tak że dodawaj np co tydzień jeden rozdział tu a następny na tamtego bloga ? hmm ?!
    proszę ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne że będę , I powodzenia . Mam nadzieję że najdzie Cię wena i coś dodasz . Pozdrawiam . :)

    1dloveandfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog został blogiem miesiąca na stronie OneDirection.pl! Gratuluję i proszę o przesłanie krótkiego opisu opowiadania na onedirection_pl@op.pl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. NIEEEEEEEE! PROSZE NIE ZOSTAWIAJ TEGO BLOGA KOCHAM TO JAK PISZESZ TĄ HISTORJE!! I TE SCENKI +18 XD . Weź pisz dalej proszeee nooo ! ;********************** nie chce zadnej innej histori ta jest zajebista no !

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę, to opowiadanie jest nieziemskie. Czekam na kolejny rozdział. Na pewno będzie równie świetny jak poprzedni ;>

    [shouldletyougo.blogspot.com]
    [stolemyhearttonight.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń