piątek, 4 maja 2012

WAŻNE!

KOCHANE!
TEN OTO BLOG WALCZY O TYTUŁ "BLOGA MAJA" NA STRONIE WWW.ONEDIRECTION.PL !
MAM WIĘC PROŚBĘ. TO DLA MNIE WIELKIE WYRÓŻNIENIE, WIĘC TO JASNE, ŻE CHCIAŁABYM, ABYŚCIE MI POMOGŁY. TO DZIĘKI WAM TA HISTORIA NADAL SIĘ TOCZY!
NIE WIEM JAK ZA TO PODZIĘKOWAĆ. NIE WIEM SKĄD, NIE WIEM JAK. TOTALNY ZASKOK. KTO NA TO WPADŁ?
MESSIVE THANK YOU!
TAK WIĘC... LASKI!
NA DOLE, PO PRAWEJ STRONIE JEST ANKIETA! DO DZIEŁA!
WWW.ONEDIRECTION.PL
POKAŻCIE, ŻE TU JESTEŚCIE!
DIRECTIONERS, MAKE SOME NOISE! ;D

LOVE YOU ALL! DEE!

24 komentarze:

  1. zagłosowałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam :) Zapraszam na zayn-story.blogspot.com, przed chwilą dodałam nowy :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam! :* i raczej to wygrasz, masz ogromne poparcie i przewagę przede wszystkim nad reszta bloków! :) także to chyba tylko formalność xD i w zaistniałej sytuacji mogę Ci już pogratulować wygranej opowiadania maja! :p :*
    Kasia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam. Masz dużą przewagę, więc na 99% wygrasz:P Życzę Ci tego:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam . Powodzenia , choć pewnie i tak wygrasz ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeah. ;D :*. Głosujee .;D.. xd
    Blog Maja no ba że wygrasz skarbie ;D. już my się o to po staramy :** ;D. :**.
    ++ czekam na następnego ;**. xd

    Pisała Ciociolatto :**.

    x.x Elizaaa. :*.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że zagłosowałam na Ciebie! <3
    kocham Twojego bloga ;) zresztą i tak masz najwięcej ! ;D
    na pewno wygrasz :*
    czekam na kolejny rozdział :)
    i zapraszam do siebie ;)
    http://xmorethanthis1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem, że wygrasz, kochana...
    Zagłosowałam.
    Patrzę na wyniki: Ty już wygrałaś, kochana, 63%?
    Gratuluję, należy ci się :P
    Powodzenia, moi zdaniem powinnaś zastać wytypowana w ankiecie typu: blog wszech czasów!
    http://run-in-this-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dalej Czytelniczki . do roboty. Głosować mi tu ;D. raz raz.
    Coś się należy Dee Dee . za to że prowadzi i pisze. Takiego
    zajebistego Bloga. xd Klikajcie , Klikajcie ona sie dla nas poświęca Laski. :**.
    i kochamy ją za to .;D więc trzeba się jakoś odwdzięczyć za tak wspaniałego bloga.;D . :*.
    uh .;D no to jeszcze raz Głosujciee <3.
    wierze w to, że Wygra .;D. xd

    x.x Elizaaa:**.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanie . : bedzie dzisiaj nowy rozdział ?bo juz nie moge sie doczekac kolejnego.
    ps.głosowałam :) xx

    OdpowiedzUsuń
  11. glosowałam i z tego co widziałam wygrywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosowałam. ;) A tak wgl kiedy nowy rozdział. ? Już nie mogę się doczekać. *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. szybko nowy rozdział! oczywiście że zagłosujemy! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie !
    zainspirowałaś mnie ! < 33
    http://mystoryondirection.blogspot.com/
    pisze swoje własne opowiadanie
    użyłam tam imienia Valentine ale to chodzi o Cat i jej nazwisko więc mam nadzieje że nie masz mi tego za złe
    http://mystoryondirection.blogspot.com/
    zaczynam blogowanie !!
    powodzenia życzę ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. zagłosowałam super blog zapraszam na moje opowiadanie o 1D:*
    http://love-is-not-just-words.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam serdecznie na nowy rozdział z perspektywy Litzy,gdzie zadane jest pytanie oraz rozwiązanie konkursu na najlepsze opowiadanie. Pozdrawiam :)
    Lilly<3

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy będzie nowy rozdział ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś świetna ,uwielbiam to czytac i zawsze z niecierpliwością nie mogę się doczekac następnego .Sama założyłam bloga ale dopiero zaczynam i opinia kogoś takiego jak Ty by Mi się przydała ;)
    Czekam na następny rozdział i zapraszam do Siebie .

    http://something-gotta-give-now.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dziewczyno uwielbiam cie ! kocham twojego bloga !
    mega mega mega :*

    zapraszam do siebie na :
    paradise-with-you.blogspot.com
    pojawił się właśnie prolog :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy możemy spodziewać się następnego rozdziału? ?!?!?! :(

    OdpowiedzUsuń
  21. yeah!!! kolejny głos masz ode mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dee Dee :c. .. czemu jeszcze kolejnego rozdziału nie ma ?. - proszę odpowiedz na to .. (coś Ci się stało czy coś?:C.):**.. xd

    OdpowiedzUsuń